Pieter Krijnsen nieuwe voorzitter RD

Nieuwe voorzitter en bestuurslid Rhedens Dorpsbelang

Rhedens Dorpsbelang heeft in de persoon van Pieter Krijnsen een nieuwe voorzitter. Jan Frank Mars heeft zich de afgelopen twee jaar met veel plezier hard ingezet voor de belangen van ons dorp. Helaas kan hij zijn baan met de vele reisuren niet langer combineren met het voorzitterschap van Rhedens Dorpsbelang. Jan Frank blijft wel behouden als bestuurslid van onze vereniging.

Pieter was jarenlang actief binnen de medezeggenschap van ING: als voorzitter van de OR en verschillende commissies en werkgroepen in tijden van vele ingrijpende veranderingen in de organisatie. Goed overleg en samenwerking met anderen - binnen of buiten de eigen club - zit in zijn genen. Pieter woont ruim vier jaar in Rheden en is vanuit zijn betrokkenheid bij het dorp al een tijdje actief in Rhedens Dorpsbelang.

Naast Pieter heten we ook Anita Blaauw van harte welkom in ons bestuur. Anita heeft zich al meer dan verdienstelijk gemaakt voor Rhedens Dorpsbelang. Zij was de drijvende kracht achter het organiseren van de Koningsdag 2019!

In tijden waar het voor veel verenigingen moeilijk is om voldoende vrijwilligers te krijgen, zijn wij trots en blij dat we al onze bestuursfuncties hebben vervuld.

Samenstelling van het bestuur van Rhedens Dorpsbelang: Pieter Krijnsen (voorzitter), Bianca Kalksma (secretaris), Jos Magielsen (penningmeester) en Jan Frank Mars, Hans Mulder, Angelique Maasbach, Anita Blaauw (allen bestuurslid).